IMM 


Aktualności

Zaproszenie...
Serdecznie zapraszamy do udziału w rocznym studium podyplomowym INTERNATIONAL MARKETING MANAGEMENT... czytaj dalej (pdf)








download
  

Zajęcia prowadzone są w języku angielskim przez profesjonalnych akademików z wieloletnim doświadczeniem w konsultingu i w pracy dla podmiotów rynkowych o różnym profilu działalności. Celem jest zapoznanie słuchaczy z najbardziej aktualną wiedzą dotyczącą zarządzania marketingowego w środowisku między-narodowym w obszarze budowania strategii marketingowej firmy, jej komunikacji z otoczeniem międzynarodowym, a także zarządzaniem projektami międzynarodowymi o tematyce marketingowej.

 

Nasze studium to roczny kurs obejmujący 232 godziny nauki i konsultacji, 13 zjazdów w semestrze. Zajęcia odbywają się w podziale na cztery podstawowe bloki tematyczne. Bloki mają charakter obowiązkowy, dla wszystkich uczestników. Dodatkowe 24 godziny zostały przeznaczone na konsultacje dla słuchaczy, w trakcie których mają oni okazję przedyskutować z prowadzącymi problemy dotyczące przygotowywanych projektów, lub innych zagadnień związanych z omawianymi tematami oraz ich praktycznego zastosowania w np. miejscu pracy uczestników. Bloki konsultacyjne są rozplanowane bezpośrednio po zakończeniu każdego przedmiotu.
Zajęcia odbywają się w soboty w godzinach: 9.00/ 10.00 – 16.00/ 17.00 (w zależności od preferencji uczestników).

 

Obejrzyj program (pdf)
Program może ulec drobnym zmianom w trakcie realizacji.

 

 

Katedra Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji 
Uniwersytet Łódzki
University of Łódź

Program